Ευκαιρίες Καριέρας
Γίνε μέλος της ομάδας μας

Γίνε μέλος της ομάδας μας

Ευκαιρίες Καριέρας

Προσπαθώντας να προσφέρουμε στους φιλοξενούμενους μας την εμπειρία της φημισμένης ελληνικής φιλοξενίας, στον όμιλο Doryssa πιστεύουμε ότι ένα μεγάλο μέρος αυτής της εμπειρίας έχει να κάνει με τους ανθρώπους που την φέρνουν εις πέρας.

Για αυτόν τον λόγο, θεωρούμε το προσωπικό μας τους πιο πολύτιμους συνεργάτες μας. Επενδύουμε στους ανθρώπους της ομάδας μας και καλλιεργούμε μόνιμες συνεργασίες που, σε ορισμένες περιπτώσεις, μετράνε έως και τρεις δεκαετίες, κάτι που θεωρούμε τεράστια επιτυχία. Καθώς συνεχίζουμε να μεγαλώνουμε, αναζητάμε συνεχώς επαγγελματίες στο χώρο της φιλοξενίας που έχουν ως κίνητρο και έμπνευση τη συμβολή τους στην πραγματοποίηση των διακοπών των ονείρων των επισκεπτών μας.

Ψάχνουμε συνεχώς για ανθρώπους με όρεξη και πάθος για την φιλοξενία, εκείνους που πραγματικά νοιάζονται να προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία διαμονής στους επισκέπτες μας, μετατρέποντας τις διακοπές τους σε κάτι που θα θυμούνται για πάντα.

Εάν σας ενδιαφέρει να γίνετε μέλος της ομάδας μας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Current job openings

Το ξενοδοχείο 5* Doryssa Seaside Resort στο Πυθαγόρειο Σάμου επιθυμεί να προσλάβει για τη νέα σεζόν 2023, Captain Κεντρικού Εστιατορίου

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ:

  • Εξυπηρέτηση πελατών.
  • Παροχή υπηρεσιών και προϊόντων.
  • Οργάνωση και προϋπολογισμός για την άρτια λειτουργία του τμήματος του.
  • Οργάνωση και επίβλεψη του υφιστάμενου προσωπικού του για την παροχή άρτιων υπηρεσιών και αποτελεσμάτων.
  • Καθημερινή επαγρύπνηση για την επίτευξη των παραπάνω.

ΣΤΟΧΟΣ ΘΕΣΗΣ :

  • Άρτια και φιλικότατη εξυπηρέτηση πελατών.
  • Συνεχή επικοινωνία με τον πελάτη για την διασφάλιση της ευχαρίστησης του.
  • Τήρηση και Διασφάλιση των εσωτερικών διαδικασιών λειτουργίας της εταιρίας.
  • Επίτευξη Στόχων ( διασφάλιση των εσόδων / αύξηση των πωλήσεων / έλεγχο του κόστους λειτουργίας του τμήματος του).
  • Διαμόρφωση λειτουργικής και αποτελεσματικής ομάδας με πνεύμα συνεργασίας.
  • Διασφάλιση της ορθής κατάστασης των μηχανημάτων και του εξοπλισμού του τμήματος του.
  • Ενημέρωση των προϊσταμένων, για τυχόν επιθυμίες και ιδιαιτερότητες των πελατών μας.

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ :

  • Προσέρχεται στην εργασία του στο προκαθορισμένο ωράριο.
  • Φροντίζει πάντα να χτυπάει την κάρτα πριν και μετά την εργασία αυτοπροσώπως.
  • Φοράει πάντα την κονκάρδα της εταιρίας με το όνομά του.
  • Φροντίζει η στολή του να είναι πάντα καθαρή και ο/η ίδιος/α περιποιημένος/η.
  • Ελέγχει την εμφάνιση και την καθαριότητα του προσωπικού, τμήματος του εστιατορίου, για το οποίο είναι υπεύθυνος.
  • Ελέγχει την Mice en Place στα πόστα του εστιατορίου, για οποία είναι υπεύθυνος.
  • Ενημερώνεται για το πρόγραμμα ημέρας από το πλάνο εργασίας .
  • Ενημερώνεται για το βραδινό Menu και τις ιδιαιτερότητες ειδικών εκδηλώσεων από τον προϊστάμενο.
  • Είναι υπεύθυνος/η για την ενημέρωση και καθοδήγηση του προσωπικού πριν κατά τη διάρκεια και μετά το service.
  • Είναι υπεύθυνος/η και φροντίζει για την καθαριότητα και την σωστή χρήση των υλικών και σκευών που χρησιμοποιούνται στο τμήμα.
  • Είναι υπεύθυνος/η για την καθαριότητα, την καλαισθησία και ομοιομορφία των πόστων που ελέγχει πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το πέρας του service .
  • Γνωρίζει τα είδη του καταλόγου, τη σύνθεσή τους και τις ιδιαιτερότητες του σερβιρίσματός τους.
  • Καλωσορίζει τον πελάτη και τον ενημερώνει για το Menu ημέρας .
  • Είναι ευχάριστος/η, πρόθυμος/η, εξυπηρετικός/η και αμερόληπτος/η προς τους πελάτες.
  • Προσέχει την γλώσσα του σώματος και ενεργεί με διακριτικότητα.
  • Λειτουργεί με επαγγελματισμό και συνέπεια, δια τηρώντας πάντα την ομαλή λειτουργία του πόστου του.
  • Είναι υπεύθυνος για το service φαγητών και ποτών, καθώς και την τήρηση προτεραιότητας στην εκτέλεση των παραγγελιών , για τα πόστα που ελέγχει.
  • Περιφέρεται ανάμεσα στα τραπέζια ελέγχοντας την ροή του service και την σωστή εξυπηρέτηση των πελατών.
  • Συμμορφώνεται με τις εντολές του προϊστάμενου, συνεργάζεται μαζί του για τυχόν ιδιαιτερότητες του service, τον ενημερώνει για τυχόν προβλήματα και βοηθά αν τυχόν παραστεί ανάγκη σε άλλο τμήμα.
  • Είναι φιλικός/ή και συνεργάσιμος/η με τους συναδέλφους Εστιατορίου – Κουζίνας.
  • Ρωτά τον πελάτη αν έμεινε ευχαριστημένος από το φαγητό και το service.
  • Βοηθάει στην διεκπεραίωση του service σε περιπτώσεις που απαιτείται, λόγω φόρτου εργασίας.
  • Αναλαμβάνει ενεργά το Service σε κάποιο πόστο του εστιατορίου όπου θεωρείται αναγκαίο
  • Αποχαιρετά τον πελάτη.
  • Συμμετέχει στην προετοιμασία των εκδηλώσεων, decor κ.λ.π. του τμήματος που εργάζεται και του ξενοδοχείου γενικότερα.
  • Προωθεί τις πωλήσεις του τμήματός του, προτείνοντας στους πελάτες κρασιά ημέρας ή ποτά που θα ταίριαζαν με τα εδέσματα του Menu.
  • Λαμβάνει παραγγελίες για early breakfast ή lunch basket και εκδίδει vouchers αντί δικαιουμένου γεύματος στους πελάτες σύμφωνα με τις εγκεκριμένες διαδικασίες και ενημερώνει τα ενδιαφερόμενα τμήματα.
  • Προωθεί και προτείνει στους πελάτες του ξενοδοχείου τα a la carte τμήματα, καθώς επίσης και τα βραδινά Event στα bar του ξενοδοχείου.
  • Σε περιπτώσεις προβλημάτων με πελάτες , στα οποία δεν μπορεί να δώσει λύση, αναφέρεται άμεσα στους προϊσταμένους του.
  • Είναι υπεύθυνος, μαζί με τον Maître και τους συνεργάτες του, για την επίτευξη των στόχων που έχει ορίσει ο Director of F&B για το τμήμα στο οποίο εργάζεται
  • Ενημερώνει έγκαιρα τους προϊσταμένους του για τυχόν απουσίες προσωπικού.
  • Μετά το πέρας του Service ελέγχει τα ψυγείο στα πόστα και ενημερώνει τον Maitre για την ορθή τήρηση της διαδικασίας πλήρωσής τους.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ :

  • Πτυχίο Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων, εσωτερικού ή εξωτερικού.
  • Χρήση Μηχανημάτων.
  • Χρήση Συστήματος Pos
  • Γνώση 2 τουλάχιστον ξένων γλωσσών ( γραπτώς & προφορικώς).
  • Χρήση Ηλεκτρονικών Υπολογιστών ( Windows , Internet, κ.λ.π.).
  • Εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε παρόμοια θέση.
  • Ικανότητα επικοινωνίας και συνεργασίας με όλα τα τμήματα του ξενοδοχείου και με συνεργάτες( ανάπτυξη ομαδικής εργασίας).
  • Δυναμική και ευχάριστη προσωπικότητα.
  • Γρήγοροι ρυθμοί εργασίας.

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ:

Επιπλέον γνώσεις σε ξένες γλώσσες.

Seeking to offer our guests the experience of the famed Greek hospitality, at Doryssa Hotels & Resorts we have identified that a huge part of that experience has to do with our people.

For this reason, we consider our personnel our most valuable asset. We invest in the people of our teams and cultivate fruitful working relations that, in some cases, count as many as three decades, something which we consider a huge success. As we continue to grow, we are constantly on the lookout for hospitality professionals who are motivated and inspired to contribute in turning people’s holiday dreams into holiday realities.

Join our team! If you are passionate about hospitality and have a genuine interest in making guests’ vacation time an unforgettable one, then we will be thrilled to hear from you.

Key Responsibilities:
• Lead all restaurant operations, organize and supervise working schedules
• Monitor operational costs and identify measures to reduce expenses; improve restaurant’s revenue, prepare detailed reports for management information
• Participate in food tasting and implementation of menus and wine lists
• Recruit and assist in the training of employees, identify and analyze training needs, motivate and mentor food and beverage teams
• Evaluate employee’s performance, provide information to ameliorate productivity and quality of services both to kitchen and service teams
• Deliver excellent levels of customer service; respond to all guest requests / complaints
• Oversee storage and correct use of equipment, order supplies
• Ensure that health and safety standards are met and that all employees work in a safe environment and have knowledge of recent health and safety regulations

Qualifications:• Degree / Diploma in Hotel Management
• Minimum 3 years of experience as a Restaurant Manager preferable within a 5* Luxury Hotel
• Excellent knowledge of English language; a second language will be considered as an asset
• Computer literacy
• Outstanding communication abilities, strong leadership, stress management and financial skills (budgeting, forecasting)
• Pleasant personality, passionate about the job and focused on providing high quality results
Benefits:
• Competitive salary and other benefits (bonus included)
• Advanced Opportunities for professional growth
• Accommodation and Board

 

Το ξενοδοχείο 5* Doryssa Seaside Resort στο Πυθαγόρειο Σάμου επιθυμεί να προσλάβει για τη νέα σεζόν 2023 A ΄ΜΑΓΕΙΡΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ:

  • Επίβλεψη λειτουργίας του παρασκευαστηρίου της Κουζίνας.
  • Οργάνωση και προϋπολογισμός για την άρτια λειτυργία του τμήματος του.
  • Οργάνωση και επίβλεψη του υφιστάμενου προσωπικού του για την παροχή άρτιων υπηρεσιών και αποτελεσμάτων.
  • Καθημερινή επαγρύπνηση για την επίτευξη των παραπάνω.

ΣΤΟΧΟΣ ΘΕΣΗΣ :

  • Τήρηση και Διασφάλιση των εσωτερικών διαδικασιών λειτουργίας της εταιρίας.
  • Επίτευξη Στόχων (έλεγχο του κόστους λειτουργίας του τμήματος του).
  • Διαμόρφωση λειτουργικής και αποτελεσματικής ομάδας με πνεύμα συνεργασίας.
  • Διασφάλιση της ορθής κατάστασης των μηχανημάτων και του εξοπλισμού του τμήματος του.
  • Eνημέρωση των προϊσταμένων, για τυχόν επιθυμίες και ιδιαιτερότητες των πελατών μας.

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ :

  • Τηρεί το πλάνο εργασίας και το ωράριο.
  • Ελέγχει τις πρώτες ύλες που προορίζονται για την παραγωγή του πόστου του.
  • Ενημερώνεται από τον προϊστάμενό του για τυχόν αλλαγές στο ημερήσιο πρόγραμμα.
  • Δουλεύει βάσει των συνταγών που έχει παραλάβει από τον Executive Chef τον Chef Κεντρικής κουζίνας και δίνει μεγάλη προσοχή στη σωστή διαχείριση των πρώτων υλών ή των επιστροφών.
  • Μοιράζει την εργασία στους υφιστάμενούς του και ελέγχει ώστε να γίνονται οι εργασίες σωστά και εμπρόθεσμα.
  • Για τυχόν ελλείψεις Α΄ υλών στην αποθήκη ενημερώνει τον Executive Chef και τον Chef Κεντρικής κουζίνας.
  • Δεν κάνει αλλαγές στη χρήση των υλικών χωρίς τη συγκατάθεση του Chef Κεντρικής κουζίνας.
  • Φροντίζει για την καθαριότητα ψυγείων, μηχανημάτων, χώρου του πόστου του και την σωστή χρήση εξοπλισμού.
  • Είναι υπεύθυνος για την καθημερινή καθαριότητα & απολύμανση της κουζίνας γενικά και των χώρων που περιβάλουν την κουζίνα.
  • Για τυχόν βλάβες ενημερώνει τον Chef Κεντρικής κουζίνας.
  • Ελέγχει τα ψυγεία και τους θαλάμους του τμήματός του, ώστε οι επιστροφές να συντηρούνται με σωστό τρόπο & βάση των κανόνων υγιεινής.
  • Αναφέρει οτιδήποτε κατεστραμμένο βρεθεί στα ψυγεία του τμήματός του, ώστε να βγει φθορά και να μην χρησιμοποιηθεί.
  • Είναι γενικά υπεύθυνος για την παρασκευή εδεσμάτων της βάρδιας στο πόστο του (και για το βραδινό service, αν είναι στη βάρδια του).
  • Προσέχει την στολή του & φοράει πάντα την κονκάρδα του.
  • Λειτουργεί με επαγγελματισμό & συνέπεια διατηρώντας πάντα την ομαλή λειτουργία του πόστου του.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ :

  • Πτυχίο Ανώτερης σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων, εσωτερικού ή εξωτερικού
  • Εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε παρόμοια θέση
  • Ικανότητα επικοινωνίας και συνεργασίας με όλα τα τμήματα του ξενοδοχείου και με συνεργάτες( ανάπτυξη ομαδικής εργασίας)
  • Δυναμική και ευχάριστη προσωπικότητα
  • Γρήγοροι ρυθμοί εργασίας

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ:

  • Γνώση ξένων γλωσσών ( γραπτώς & προφορικώς)
  • Χρήση Μηχανημάτων
  • Χρήση Συστήματος Pos

Το ξενοδοχείο 5* Doryssa Seaside Resort στο Πυθαγόρειο Σάμου επιθυμεί να προσλάβει για τη νέα σεζόν 2023 Γ΄ΜΑΓΕΙΡΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ

ΣΤΟΧΟΣ ΘΕΣΗΣ :

  • Τήρηση και Διασφάλιση των εσωτερικών διαδικασιών λειτουργίας της εταιρίας.
  • Συμβολή στην Επίτευξη Στόχων (έλεγχο του κόστους λειτουργίας του τμήματος του).
  • Συμβολή στη διαμόρφωση λειτουργικής και αποτελεσματικής ομάδας με πνεύμα συνεργασίας.
  • Διασφάλιση της ορθής κατάστασης των μηχανημάτων και του εξοπλισμού του τμήματος του.

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ :

  • Τηρεί το πλάνο εργασίας και το ωράριο.
  • Εκτελεί τις εντολές, οδηγίες των προϊστάμενών του.
  • Μεταφέρει καθημερινά φρέσκα – κατεψυγμένα & αναλώσιμα είδη.
  • Φροντίζει για τη σωστή επεξεργασία των φρέσκων προϊόντων.
  • Βοηθάει στην προετοιμασία εδεσμάτων
  • Διατηρεί την καθαριότητα στους χώρους εργασίας του.
  • Προσέχει την στολή του & φοράει πάντα την κονκάρδα του.
  • Λειτουργεί με επαγγελματισμό & συνέπεια διατηρώντας πάντα την ομαλή λειτουργία του πόστου του.
  • Φυλάει τα σκεύη σε προκαθορισμένους χώρους και φροντίζει για την καθαριότητά τους.
  • Οποιεσδήποτε αμφιβολίες για την εργασία του τις συζητάει με τον Α΄& Β΄ Μάγειρα.
  • Οτιδήποτε ελλείψεις, βλάβες υποπέσουν στην αντίληψή του τις αναφέρει στον Α΄& Β΄ Μάγειρα.
  • Προσέχει της παραλαβές από την κεντρική αποθήκη & είναι υποχρεωμένος στην σωστή τοποθέτηση των προϊόντων στις αποθήκες.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ :

  • Εμπειρία σε παρόμοια θέση.
  • Ικανότητα επικοινωνίας και συνεργασίας με όλα τα τμήματα του ξενοδοχείου και με συνεργάτες( ανάπτυξη ομαδικής εργασίας).
  • Δυναμική και ευχάριστη προσωπικότητα.
  • Γρήγοροι ρυθμοί εργασίας.

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ :

Χρήση Μηχανημάτων.

Seeking to offer our guests the experience of the famed Greek hospitality, at Doryssa Hotels & Resorts we have identified that a huge part of that experience has to do with our people.

For this reason, we consider our personnel our most valuable asset. We invest in the people of our teams and cultivate fruitful working relations that, in some cases, count as many as three decades, something which we consider a huge success. As we continue to grow, we are constantly on the lookout for hospitality professionals who are motivated and inspired to contribute in turning people’s holiday dreams into holiday realities.

Join our team! If you are passionate about hospitality and have a genuine interest in making guests’ vacation time an unforgettable one, then we will be thrilled to hear from you.

Job description 

As a Spa Therapist your responsibilities include:

  • Providing guests with a memorable experience
  • Delivering a variety of spa services: massage, facial, waxing, body treatments
  • Building a rapport with guests and colleagues
  • Providing information about the hotel facilities, programs and services
  • Cleaning and sanitizing work areas treatment rooms and equipment
  • Providing personalized customer service
  • Addressing and escalating customer complaints

To be successful, we are looking for the following:

  • Experience in a lifestyle brand
  • Prior experience in a hotel spa
  • Work well in a team
  • Excellent communication skills
  • Fluent in English and Greek
  • Certified in spa services
  • Knows how to leave lasting impressions
  • Passionate about hospitality with an energetic and polite personality

 

We offer a seasonal contract in a pleasant working environment, accommodation and meals, as well as a competitive salary package.

 

Get in touch! Send your CV:

hr@doryssa.gr

Seeking to offer our guests the experience of the famed Greek hospitality, at Doryssa Hotels & Resorts we have identified that a huge part of that experience has to do with our people.

For this reason, we consider our personnel our most valuable asset. We invest in the people of our teams and cultivate fruitful working relations that, in some cases, count as many as three decades, something which we consider a huge success. As we continue to grow, we are constantly on the lookout for hospitality professionals who are motivated and inspired to contribute in turning people’s holiday dreams into holiday realities.

Join our team! If you are passionate about hospitality and have a genuine interest in making guests’ vacation time an unforgettable one, then we will be thrilled to hear from you.

Job description 

As a Pastry Chef your responsibilities include:

  • Responsible for the pastry section of the kitchen in close collaboration with the Executive Chef
  • Creating baked goods menu, including breads, pastries, desserts,
  • Assisting the Executive Chef in creating menu recipes and developing pastry items
  • Ensuring food quality, presentation, decoration and plating are maintained at the highest standard for all dishes
  • Assisting the Executive Chef with food inventory, stocking and ordering
  • Ensuring HACCP and all other regulations are maintained and staff is trained in sanitation practices
  • Training, guiding and directing pastry kitchen staff
  • Maintaining food cost

To be successful, we are looking for the following:

  • Experience in a lifestyle brand
  • Degree in culinary arts
  • Prior experience as Pastry Chef
  • Work well in a team
  • Team management skills
  • Excellent communication skills
  • positive and approachable attitude
  • Passionate about hospitality with an energetic and polite personality

 

We offer a seasonal contract in a pleasant working environment, accommodation and meals, as well as a competitive salary package.

 

Get in touch! Send your CV:

hr@doryssa.gr

Το ξενοδοχείο 5* Doryssa Seaside Resort στο Πυθαγόρειο Σάμου επιθυμεί να προσλάβει για τη νέα σεζόν 2023, Maitre d’ Hotel

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ:

  • Εξυπηρέτηση πελατών.
  • Παροχή υπηρεσιών και προϊόντων εφόσον επιβάλλεται.
  • Οργάνωση και προϋπολογισμός για την άρτια λειτουργία του τμήματος του.
  • Οργάνωση και επίβλεψη του υφιστάμενου προσωπικού του για την παροχή άρτιων υπηρεσιών και αποτελεσμάτων.
  • Καθημερινή επαγρύπνηση για την επίτευξη των παραπάνω.

ΣΤΟΧΟΣ ΘΕΣΗΣ :

  • Άρτια και φιλικότατη εξυπηρέτηση πελατών.
  • Συνεχή επικοινωνία με τον πελάτη για την διασφάλιση της ευχαρίστησης του.
  • Τήρηση και Διασφάλιση των εσωτερικών διαδικασιών λειτουργίας της εταιρίας.
  • Επίτευξη Στόχων ( διασφάλιση των εσόδων / αύξηση των πωλήσεων / έλεγχο του κόστους λειτουργίας του τμήματος του).
  • Διαμόρφωση λειτουργικής και αποτελεσματικής ομάδας με πνεύμα συνεργασίας.
  • Διασφάλιση της ορθής κατάστασης των μηχανημάτων και του εξοπλισμού του τμήματος του.
  • Ενημέρωση των προϊσταμένων, για τυχόν επιθυμίες και ιδιαιτερότητες των πελατών μας.

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ :

  • Ελέγχει την Mise en place του τμήματος.
  • Ελέγχει την καθαριότητα του τμήματος και των εργαζομένων σε αυτό.
  • Ελέγχει τη σωστή χρήση των εργαλείων και τη μεταφορά από και προς την Κουζίνα των υλικών και σκευών.
  • Ελέγχει το σωστό décor των ψυγείων, του μπουφέ και του χώρου γενικά.
  • Ελέγχει και παρακινεί τη σωστή συμπεριφορά των εργαζομένων μεταξύ τους και κυρίως με τους πελάτες.
  • Ελέγχει την σωστή χρήση και διακίνηση των λινών του τμήματός του.
  • Αναλαμβάνει υπεύθυνα το service σε αυτό το τμήμα.
  • Προετοιμάζει και επιβλέπει ο ίδιος τις εκδηλώσεις, τα décor τους κ.λ.π.
  • Παρακολουθεί και σημειώνει γραπτώς τις ικανότητες και αδυναμίες των υφισταμένων του ατομικά και χρησιμοποιεί τα εβδομαδιαία meetings του τμήματος για να συζητήσει και να διορθώσει οποιεσδήποτε αδυναμίες υποπέσουν στην αντίληψή του σχετικά με το service.
  • Παρακολουθεί τις πωλήσεις του τμήματος και είναι υπεύθυνος για την επίτευξη των στόχων που θέτει ο Director of F&B.
  • Βγάζει το πλάνο εργασίας του τμήματός του, βάσει της κίνησης του ξενοδοχείου, το οποίο ανακοινώνεται όσο το δυνατόν νωρίτερα στο προσωπικό του.
  • Επίσης συντάσσει ένα πλάνο με επιμέρους εργασίες, την τήρηση του οποίου επιβλέπει.
  • Έχει πάντοτε φιλική, διακριτική, διαρκή και ίση σχέση με όλους τους πελάτες.
  • Δεν εμπλέκεται σε φιλονικίες ή άσκηση κριτικής κατά των πελατών.
  • Σε περίπτωση σοβαρού προβλήματος το οποίο δεν μπορεί να επιλύσει μόνος του απευθύνεται στον προϊστάμενό του.
  • Ενημερώνει καθημερινά το Ημερολόγιο του τμήματος με οτιδήποτε υποπέσει στην αντίληψή του (επιθυμίες, παράπονα ή κριτική των πελατών), καταγράφοντας πάντοτε πλήρη στοιχεία (όνομα, δωμάτιο κ.λ.π).
  • Βοηθάει στις πωλήσεις εισιτηρίων για διάφορες εκδηλώσεις του ξενοδοχείου.
  • Λαμβάνει παραγγελίες για early breakfast ή lunch basket και εκδίδει vouchers αντί δικαιουμένου γεύματος στους πελάτες σύμφωνα με τις εγκεκριμένες διαδικασίες και ενημερώνει τα ενδιαφερόμενα τμήματα.
  • Συνεργάζεται με τους άλλους προϊσταμένους σε ό,τι αφορά τη σωστή ενημέρωση των πελατών για τις εκδηλώσεις.
  • Είναι υπεύθυνος για τη σωστή και αποδοτική χρήση των υλικών που του παρέχει η επιχείρηση.
  • Για τυχόν καταστροφές σημειώνει τα άτομα τα οποία είναι υπεύθυνα, καταγράφοντας τις απώλειες και ζητώντας την αντικατάστασή τους.
  • Ζητάει βάσει της λίστας που παραλαμβάνει στην αρχή της σαιζόν, προμήθειες από την Κ. Αποθήκη και τις παραλαμβάνει υπεύθυνα.
  • Προσέχει και επιστρέφει έγκαιρα στην Κεντρική Κουζίνα, πρώτες ύλες οι οποίες δεν πωλούνται πλέον, ώστε να μη βγαίνουν άσκοπα καταστροφή.
  • Παρακολουθεί τη σωστή λειτουργία των μηχανημάτων του τμήματός του και ενημερώνει αμέσως και γραπτά τη Συντήρηση και τον προϊστάμενό του για οποιαδήποτε βλάβη.
  • Κρατάει σε τάξη και σε καλή κατάσταση την αποθήκη του τμήματός του.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ :

  • Πτυχίο Ανώτατης ή Ανώτερης σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων, εσωτερικού ή εξωτερικού.
  • Γνώση 2 τουλάχιστον ξένων γλωσσών ( γραπτώς & προφορικώς).
  • Χρήση Ηλεκτρονικών Υπολογιστών ( Windows , Internet, κ.λ.π.).
  • Χρήση Μηχανημάτων.
  • Εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε παρόμοια θέση.
  • Ικανότητα επικοινωνίας και συνεργασίας με όλα τα τμήματα του ξενοδοχείου και με συνεργάτες( ανάπτυξη ομαδικής εργασίας).
  • Δυναμική και ευχάριστη προσωπικότητα.
  • Γρήγοροι ρυθμοί εργασίας.

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ:

Επιπλέον γνώσεις σε ξένες γλώσσες.

Το ξενοδοχείο 5* Doryssa Seaside Resort στο Πυθαγόρειο Σάμου επιθυμεί να προσλάβει για τη νέα σεζόν 2023 Hostess Κεντρικού Εστιατορίου

ΣΤΟΧΟΣ ΘΕΣΗΣ :

Επικοινωνία με τους πελάτες με σκοπό την άρτια εξυπηρέτησή τους στον χώρο του εστιατορίου. Ενημέρωση των προϊσταμένων, για τυχόν επιθυμίες και ιδιαιτερότητες των πελατών μας.

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ :

  • Προσέρχεται στην εργασία της στο προκαθορισμένο ωράριο.
  • Φροντίζει πάντα να χτυπάει την κάρτα της πριν και μετά την εργασία αυτοπροσώπως .
  • Φροντίζει η στολή της να είναι πάντα καθαρή και η ίδια περιποιημένη.
  • Ελέγχει την Mice en Place του μπουφέ του κ. Εστιατορίου και του μπουφέ του παιδικού εστιατορίου και φροντίζει για τα ταμπελάκια των φαγητών του μπουφέ του κ. Εστιατορίου.
  • Ενημερώνεται για το πρόγραμμα ημέρας από το πλάνο εργασίας.
  • Ενημερώνεται για το βραδινό Menu και τις ιδιαιτερότητες ειδικών εκδηλώσεων από τον προϊστάμενο.
  • Γνωρίζει τα είδη του καταλόγου, τη σύνθεσή τους και τις ιδιαιτερότητες του σερβιρίσματός τους.
  • Καλωσορίζει τον πελάτη και τον ενημερώνει για το Menu ημέρας.
  • Είναι ευχάριστη, πρόθυμη, εξυπηρετική και αμερόληπτη προς τους πελάτες.
  • Προσέχει την γλώσσα του σώματος και ενεργεί με διακριτικότητα.
  • Λειτουργεί με επαγγελματισμό και συνέπεια.
  • Συμμορφώνεται με τις εντολές του προϊστάμενου, συνεργάζεται μαζί του για τυχόν ιδιαιτερότητες του service, τον ενημερώνει για τυχόν προβλήματα.
  • Είναι φιλική και συνεργάσιμη με τους συναδέλφους Εστιατορίου – Κουζίνας.
  • Ρωτά τον πελάτη αν έμεινε ευχαριστημένος από το φαγητό και το service.
  • Αποχαιρετά τον πελάτη.
  • Συμμετέχει στην προετοιμασία των εκδηλώσεων, decor κ.λ.π. του τμήματος που εργάζεται και του ξενοδοχείου γενικότερα.
  • Προωθεί τις πωλήσεις του τμήματός του, προτείνοντας στους πελάτες κρασιά ημέρας ή ποτά που θα ταίριαζαν με τα εδέσματα του Menu.
  • Προωθεί και προτείνει στους πελάτες του ξενοδοχείου τα a la carte τμήματα, καθώς επίσης και τα βραδινά Event στα bar του ξενοδοχείου.
  • Σε περιπτώσεις προβλημάτων με πελάτες στα οποία δεν μπορεί να δώσει λύση, αναφέρεται άμεσα στους προϊσταμένους της..
  • Είναι υπεύθυνη, μαζί με τον Maitre και τους συνεργάτες της, για την επίτευξη των στόχων που έχει ορίσει ο F&B Mgr για το τμήμα στο οποίο εργάζεται .
  • Φροντίζει για την ανάρτηση των ανακοινώσεων της ημέρας σύμφωνα με το εβδομαδιαίο πρόγραμμα των event του ξενοδοχείου.
  • Τηρεί τη λίστα με τις επιθυμίες και ιδιαιτερότητες του εστιατορίου.
  • Λαμβάνει παραγγελίες για early breakfast ή lunch basket και εκδίδει vouchers αντί δικαιουμένου γεύματος στους πελάτες σύμφωνα με τις εγκεκριμένες διαδικασίες και ενημερώνει τα ενδιαφερόμενα τμήματα και το Maitre.
  • Τηρεί αρχείο με προσφορές για ειδικές περιπτώσεις (birthday list, anniversaries, honeymooners κ.λ.π.) και ενημερώνει το Maitre.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ :

  • Πτυχίο Ανώτερης σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων, εσωτερικού ή εξωτερικού
  • Γνώση 2 τουλάχιστον ξένων γλωσσών ( γραπτώς & προφορικώς)
  • Εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε παρόμοια θέση
  • Ικανότητα επικοινωνίας και συνεργασίας με όλα τα τμήματα του ξενοδοχείου και με συνεργάτες( ανάπτυξη ομαδικής εργασίας)
  • Δυναμική και ευχάριστη προσωπικότητα
  • Γρήγοροι ρυθμοί εργασίας

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ:

  • Χρήση Ηλεκτρονικών Υπολογιστών ( Windows , Internet, κ.λ.π.)
  • Επιπλέον γνώσεις σε ξένες γλώσσες
  • Χρήση Μηχανημάτων
  • Χρήση Συστήματος Pos

Always seeking to offer our guests the experience of the famed Greek hospitality, we, at Doryssa Hotels & Resorts have identified that a huge part of that experience has to do with our staff.

For this reason, we consider our personnel our most valuable asset. We invest in the people of our teams and cultivate fruitful working relations that, in some cases, count as many as three decades, something which we consider a huge success. As we continue to grow, we are constantly on the lookout for hospitality professionals who are motivated and inspired to contribute in turning people’s holiday dreams into holiday realities.

Join our team! If you are passionate about hospitality and have a genuine interest in making guests’ vacation time an unforgettable one, then we will be thrilled to hear from you.

Job description 

As an Executive Chef your responsibilities include:

  • Managing cost control through planning and monitoring purchases, production and labor costs, storage management and ensuring budgets are met.
  • Responsiblefor kitchen staff
  • Leading anddeveloping the staff, including daily briefings and
  • Analyzingresults,making action  plans  and  providing
  • Participatingin internal and external audits
  • Participating in management meetings and cooperating closely with the other departments.
  • Upholdingsanitation rules, HAACP and health and safety regulations.
  • Being upto date with gastronomy trends

To be successful, we are looking for the following:

  • Provenwork experience as an Executive Chef
  • Eligible to work in Greece
  • Experiencein menu management, cost calculation, cost control, staff planning and locallabour
  • FluentEnglish and Greek
  • Strongcommunication and leadership skills
  • Stronghands-on mentality
  • Degreein Culinary Arts or

 

We offer a seasonal contract in a pleasant working environment, accommodation and meals, as well as a competitive salary package.

 

Get in touch! Send your CV:

hr@doryssa.gr

    Οι πληροφορίες που δώσατε θα χρησιμοποιηθούν μόνο για τη συγκεκριμένη επικοινωνία και δεν θα χρησιμοποιηθούν για οποιονδήποτε άλλο σκοπό.